Yangi o‘yinlar

  • Topishmoq

    Задачей игрока является угадать загадку путем выбора одного из четырех представленных вариантов ответа.

  • Milliy taomlar

    O'yinda ko'plab milliy taomlar va ularni tayyorlash uchun kerakli masallixlar jamlangan. Sizning maqsadingiz, ma'lum bir darajani olish uchun aniq bir miqdordagi milliy taomlarni barcha kerakli masallixlardan foydalangan holda tayyorlash.

  • So'z tuzing

    Berilgan barcha harflar yordamida so'z tuzing.

  • Geografiya

    Siz, qaysi mamlakat qayerda joylashganligini bilasizmi? Ushbu mamlakatlarning poytaxtlari, bayroqlari haqida ma'lumotga egamisiz? Unday bo‘lmasa sira xafa bo‘lmang, chunki ushbu o‘yin orqali siz o‘z bilimlaringizni sinab ko‘rish imkoniyatiga ega bo‘lasiz. Ushbu o‘yindan maqsad barcha mamlakatlarni topish va ularga tegishli bo‘lgan poytaxtlar va bayroqlarni aniqlashdir. Sizning e'tiboringizga 3 xil rangdagi bosqichlar havola etilgan: moviy rang, olov rang va feruza rang (pastdagi tugmachalar). Agar siz xarita orqali mamlakatni topmoqchi bo‘lsangiz, moviy rang tugmachani bosasiz va sizga kerakli qit'ani tanlaysiz, poytaxtni topmoqchi bo‘lsangiz olov rangli tugmachani tanlaysiz, bayroqni topmoqchi bo‘lsangiz feruza rangli tugmachani tanlaysiz. Har bir ob'yektni qidirish uchun (mamlakat, poytaxt, bayroq) 20 soniya vaqt ajratiladi. Siz berilgan 20 soniya vaqt ichida barcha savollarga javob berishga ulgura olmasangiz yoki noto‘g‘ri javob bersangiz, kompyuter siz qidirayotgan ob'yekt qayerda joylashganligini o‘zi sizga ko‘rsatib beradi.

  • So'z

    Taklif etilgan so'zlardan to'g'risini tanlang.

  • Sport turini aniqla

    Sportning muayyan turiga tegishli turli xildagi sport jihozlari ekranda paydo bo’ladi. O’yinchidan taklif etilgan to’rt sport turi variantlaridan tegishlisini tanlab olish talab qilinadi. Ishtirokchi variantlardan birini tanlab olish qobiliyatiga ega bo’lishi lozim.

  • Saralash

    Xotira mashqi o‘yini. O‘yin boshlanishida o‘yinchiga juft sonni xotirada saqlash imkoniyati beriladi. O‘yinga start berilgandan keyin o‘yinchi jonivorga oid raqamni to‘g‘ri ko‘rsatishi kerak bo‘ladi.

  • Matematik amallar

    Foydalanuvchiga matematik ifoda taqdim etiladi, ifodada bitta amal tushirib qoldirilgan. Foydalanuvchi quyidagi yetti amaldan birini tanlab, ifodani tiklashi lozim: qo`shish, ayirish, ko`paytirish, bo`lish, tenglik, katta yoki kichik belgisi. Ajratilgan vaqt ichida iloji boricha ko`proq ifodani tiklash lozim.

  • Maqollar

    Задачей игрока является правильное продолжение пословицы, путем выбора одного из четырех представленных вариантов ответа

Eng yaxshi o‘yinchilar

Xato to‘g‘risida ma‘lum qilish Translit